Ik help bedrijven en organisaties vooruit met succesvol communiceren. Met een heldere strategie, sterke content, een slimme e-mailcampagne, rake tekst, een converterende website, een glossy magazine, free publicity of een opvallende social media campagne. 

Als marketeer bij Easyfairs en in het verleden brand marketing manager bij Informa Markets en manager marketing operations bij de Jaarbeurs heb ik me met alle facetten van communicatie beziggehouden. Daarnaast beschik ik over een uitgebreid netwerk van specialisten

Sterk in:

n

Tekst

 Ik schrijf kort, streng, informatief, uitdagend, sympathiek, overtuigend. Van interview en blog tot toespraak.

E-mailmarketing

Traffic-aanjager om de doelgroep te bereiken. Dit vraagt slim design, sterke teksten en zicht op statistieken.

Webredactie

Houd het simpel, met een duidelijk doel voor ogen: wat wil je dat de webbezoeker doet. Schrijf teksten Google-vriendelijk.

Pers & PR

Maak nieuws en zorg dat je het terugziet in kranten, vakbladen en op sites. Alles draait om nieuwswaarde. Resultaten zijn effectief.

inbound marketing

Zorg dat de klanten naar jou komen door ze waardevolle content aan te bieden. Speel in op de online oriëntatie van de klant.

Content strategie

Bepaal planmatig hoe content effectief kan bijdragen aan de doelstellingen van de organisatie. Van primaire doelen tot structuur.

Achtergrond

Het draait om content. Ik ben altijd op zoek naar nieuws. Logisch met een journalistieke achtergrond. Doorvragen tot het bot. Daar wordt alles beter van. Vooral de content.